Κυριακή 1 Αυγούστου 2010




Ουτε τις νυχτες μου

που πνιγομαι στο αλκοολ,
δεν τα μοιραζω τα λογια μου...
τις λεξεις που φυλαξα καλα...

Βαριεμαι να σας ακουω
και να σας βλεπω να δενετε
σιδερενιες μπαλες στα ποδια σας,...

για το αλλοθι
οτι και καλα δεν μπορειτε να κανετε βημα...



Παραβολη των ''Κακων Ιουδαιων''...:

'' Μπηκε ενας Κακος Ιουδαιος σε ενα μπαρ
επειδη ηθελε να πιει πολυ...
και το αλκοολ μετα απο ωρα... τελειωσε...

και αναρωτηθηκε... 'Μα τι κανω εγω εδω...'

και ο Κακος Ιουδαιος...

σηκωθηκε και εφυγε.... ''



Αφιερωμενο στους ''Καλους Σαμαρειτες''

που κρυφτηκαν στις σκιες των μεγαλων Πρεπει...

3 σχόλια:

  1. Και για τον ομορφο
    τακτοποιημενο και γαμημενο
    Αυγουστο σας που μολις μπηκε,
    και ολοι μαζι θα γιορτασετε τις 'διακοπες'...

    Εγω γεματος πεισμα δεν θα αλλαξω τιποτα...

    Ακομα και τις διακοες σας
    εχετε την αναγκη να τις κανετε ολοι μαζι...
    μην και διαφερει κανενας...

    Εγω βαφτιζω τον Αυγουστο Δεκεμβρη...
    και γραφω με μαυρα γραμματα σε λευκο φοντο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Sταυρούλα,

    σιγουρα εσυ αφουγκραζεσαι...

    Εχω καταλαβει πως εχεις περιεργες ικανοτητες οσον αφορα το να καταλαβαινεις τους ανθρωπους...
    ειτε απο αποσταση... ειτε απο λιγα λογια που γραφουν η λενε...

    Να περνας πολυ πολυ ομορφα...

    Σε φιλω

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή